surprise!!!

0-2e308441f9ae42f5cbabe80df917b219.png

Kolla varifrån!

Kan man lugnt säga!!! Idag firar jag o Matte 15 årig förlovning!!! Varit tillsammans i 16 1/2 år!!!! Inte illa!!! Och vet ni vad? Vi blir mer kära för varje dag som går :) undra hur det blir när jag är 80 år hiihi!!!' när jag kom hem efter jobbet möttes jag av en stor bukett blommor!!! Inte nog med det, " jag har köpt champagne också" Chocktillstånd??? Ja det kan man lugnt  säga. Gud jag blev såååå överraskad!!!  Han är allt en liten charmör :) ta vara på varann!!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad mysigt ni har det!! Det är bra det =)

Blommorna ser verkligen jättefina ut.

Grattis på förlovningsdagen från The Tajgers!

2010-02-10 @ 18:06:40
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Hoppas att ni har det supermysigt! =)

Och grattis från mig också på förlovningsdagen, en dag efter =)



Kram

2010-02-11 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0