mys!!!!

0-1ca051ed793ee305757a7bb068779a2d.png

Kolla varifrån!

Ja nu har vi firat mamsen!! Det var jättemysigt!! Fast hon säger att vi inte behöver komma så vet jag att hon uppskattar när vi kommer :) Matte chockade mig... Trodde inte han skulle komma, men vem stod i dörren??? Matte brukar inte gå på kalas så ofta, men det är aldrig för sent. Mamma uppskattade nog detta kan jag tro. Ja, vi tar hand om nära och kära på ett helt annat sätt idag. Härligt att man kan förändra livet till det positivare :) ha en fortsatt trevlig kväll mamma!!! Vi älskar dig!!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Kul med kalas!!!! Jag ser fram emot en massa 30års fester iår!!! Bus och kul!!!



Synd att vissa aldrig blir helt nöjda.... Hjälper kanske inte vad man än gör... Om du förstår vad jag menar...



Hoppas att ni har det toppen på jobbet, men det vet jag ju att ni har!



Kram

2010-01-21 @ 21:39:10
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0