Nu är det komplett...

Ser ni vad som har hänt? Hhmhmhmmh...Kristallkronan är på plats :) Vi är så glada att den är på plats, särskilt jag. Den kommer från min farfar, inte illa det!!! Det värmer mycket att den hänger hos oss. Ända sen jag var lite så har jag alltid sagt att jag vill ha den STORA RUNDA kulan....Ja, nu hänger HELA kronan hos oss!!! Tack snälla mamma och pappa för vi har fått den!!!!








I morgon är det dags att börja jobba på allvar!!! Jag hade en mjukstart i fredags.... Ska bli gott att komma in i en vardag, längta efter helgen framför allt :)

Ska meddela att Emil har nu en egen blogg!!! emilochmusse.blogg.se Gå gärna in och titta. Helst skulle han vilja att Ludde skulle gå in hihiih!!!!

Tänk på att det är viktigt att rå om varandra i mörkret!!!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Det blir finare och finare hemma hos er för varje gång!!!!



Hälsa all goingar imorn! Nytt "brev" finns!

Kram

2010-01-10 @ 20:47:06
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Åse

Det ser riktigt stiligt ut hos er.

Ska bara meddela att vi står på tur nu för en valp. Det blev en kennel i Uddevalla. Leverens först i augusti. Då hiner jag att förbereda mig. Tack för peppningen tidigare i dag!

kram på dig

2010-01-10 @ 21:25:44
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Linda

Men oj vad fint ni har fått det! Älskar kristallkronor, men vi har lite för lågt i taket för att ha en. Hoppas det går bra på jobbet!

Kram

Linda

2010-01-12 @ 16:29:12
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0