oj oj oj!!!!

0-3a524b9ff18d523ffb8c994636b32ebc.png

Kolla varifrån!

Det kan man lugnt säga. Jag och Matte var på 20 årsfest på Vimmel igår. Mattes kusin Rebecca fyllde år. Vi har inte träffat henne på många år, men det är aldrig försent. Det var supertrevligt. Hela Mattes släkt var där. Jag och Matte fick en id'e. När vi ändå är barnlediga så kan vi bo på hotell!!!! Bilen står ju ändå i stan och den ska ju hem också. Ja, hur blev det med hotellnatt???  Nja, kan säga att det blev inget med det. Man kan säga att jag släppte loss ORDENTLIGT!!!! Skulle inte ha glädje av mysnatt på hotell hihihiih!!!! Man lever ju bara en gång ; ) Nu ligger jag och Rasmus i soffan och käkar godis och tittar på "air Buddy" Musse ligger ockå och tittar. Han tror säkert att hundarna kommer ur tv:n hahahah!!! Ha en härlig eftermiddag. 
Kram


Kommentarer
Postat av: Åse

Fy på dig Veronica!!!!! Att sabba en hotellnatt! Vad tänkte du på? Men som sagt, man lever bara en gång och då gäller det att ha roligt. Du gjorde helt rätt.

Många kramar från Åse

2010-01-30 @ 18:50:23
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Helen

Hahhahahahaha!!! Tjugoårsfester brukar vara livliga!!!! Kul!

2010-01-31 @ 10:02:46
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Theres

Tog du på dig kläder alls i går eller var pyjamasen på hela dagen? Du har väl kastat handväskan? haha

Var rasmus helt slut i går också efter fredagens bravader? Hoppas du slipper baksmälla i dag.

kram theres

2010-01-31 @ 10:59:39
Postat av: Helen

Slippa baksmälla..... Det brukar väl inte hända dig Veronica!!! hihihihihi!!!! Mår du lika finemang som efter en utekväll i Jönköping?!!! Kram

2010-01-31 @ 11:47:50
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: Helen

Längdskidor är så underbart!!! Vi åkte jättemycket när vi var yngre! I år har jag fått ett par nästan nya längdskidor.... Bra att jag inte kan utnyttja dem under denna underbara vinter.... Får ta det nästa vinter!

Kram

2010-02-03 @ 09:49:39
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0