röjardag!!!

63f0dd6c8c0abfa4872a2ed5c334c6ef.png

Kolla varifrån!

Ja, i söndags fick jag ett ryck utan dess like hiihi!!! Är man en familj på 4 stycken så blir det en hel del kläder och skor. Jo jo, tro mig ;) jag köpte en "skoförvaring" som man hänger på en dörr. Himla bra!!!! Och priset? 29 kr!!! Gillar fynd hahaha!!!!

Ja, när jag hade röjt och slängt en del blev det ju riktigt bra. Nu hittar man ju saker man har letat efter i åratal hihihi!!! Jag har sagt LÄNGE att jag ska köpa en liten svart väska om man går ut ngn gång, men vips så kom den fram i garderoben, hoppsan!!! Ja, lite röj skadar aldrig. Nu ska vi åka till skolbussen. Ha en fortsatt trevlig morgon!!!

Kram på er!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej du!

Låter riktigt bra det där med skoförvaringen!!! Bra pris dessutom! Låter som ni ha haft en riktigt jobbig dag på jobbet idag.... Ingen vila där eller?!!!



Kram

2010-01-26 @ 15:47:57
Postat av: Åse

Ordning och reda minsann! Skulle behöva göra en röjning själv. Förstår att du fått reda på hundsnacket i går. Jag blev riktigt avskräckt när jag hörde att Lagotton kräver så mycket. Men nu blev jag lite lugnare när jag ser vad du har skrivit. Tack!

Kram på dig!

2010-01-26 @ 22:27:24
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0