skidor!!!

771347fca78b37e54de39cc196e2fc93.png

Kolla varifrån!

Nu sitter jag och Ralle (nya smeknamnet) och värmer oss lite. Passar på att blogga :)
Det är ljuvligt att åka skidor!!  Inte för att jag är en storfräsare, men ibland går det undan även för mig :) man är ute hela dagen, fikar lite och värmer sig. Gud vad härligt!! Grabbarna älskar skidåkning, då menar jag ALLA grabbar :) hela familjen för ngt tillsammans, supermysigt. Snart  bär det iväg hemåt. Ha en fortsatt trevlig em.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Åse

Vilken vinter vi har! Underbart.

Fick en bok idag om Lagotton. Jag blev nästan avskräckt när jag läste den. Man ska fixa öronen varje dag och man ska klippa runt anus o.s.v. Valpen kommer att tugga på elkablar och han kommer inte att vara rumsren förrän efter 6 månader. Är det verkligen så här. Det verkar ju jobbigare än att ha barn!

Våra barn kommer att bli jättebesvikna om vi tvivlar.

Tacksam för stöd! Kram Åse

2010-01-23 @ 22:22:28
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hej!

Gud så mysigt ni har haft!!!

syns imorgon.

kram

2010-01-24 @ 09:18:14
URL: http://irmes.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Vad mysigt ni haft det!!

Syns imorn.



Åse: Det är en jobbig tid i början med valp.

Och mkt jobb, men absolut värt det.

Sen kan valpen även bli rumsren tidigare än 6 månader.

Kram

2010-01-24 @ 09:24:07
URL: http://irmes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0