"Julen var här, och lyser frid på jorden"....


Tänk vad fort julen springer förbi...Lite för fort tycker jag, för jag ÄLSKAR julen!! Visst, lite stress hit och dit, men ljuvligt!!! Vi brukar åka till Sälen under julhelgen, fast iår var vi hemma. Åkte ju till Turkiet i höstas, och de mina vänner kostar ju endel om man vill shoppa lite :)

Mamma, pappa, min bror Fredrik och hans sambo Theres kom på eftermiddagen och åt god mat med oss. Vi hade julklappsleken för första gången...Hmhmhm... det gick hett till stundtals :)

På kvällen kom Eva och Göran, MAttes föräldrar. Vi åt julmat än en gång, mums!!! Lite senare spelade vi ett spelk som heter "Med andra ord". Det var jättejättekul!! Vi skrattade så tårarna kom!!!

Ja, julen är mysig när man träffas och bara är tillsammans!! Härligt!!

Idag ska vi på bio, "Alvin och gänget 2". Hoppas den är lika bra som första, för då skrattade Matte och jag minst lika mycket :)

Kram kram





Jag och grabbarna byggde en stor snölykta dan innan dopparedan. Hjärtanen har Emil gjort!!! Jättejättefina!!!






Ja, jag och Matte skulle inte byta julklappar, MEN jag kunde inte låta bli hihihi!! Köpte 3 olika whiskey-sorter!! Han har ju blivit ett "fan" till whiskeyn, men jag har inte kommit så långt än ;) Han blev jätteglad!! Matte kunde inte heller låta bli,,ajabaja...Fick en liten chock när jag öppnade paketet... Han hade gett mig tusen ledtrådar, men jag hade ingen aning. I paket låg en i-phone!! Jag blev glatt överraskad!!! Inte för att jag behövde en ny mobil, men det tyckte tydligen Matte. Puss på dig!!!




Kortet är tagit vid svärföräldrarnas sågverk. Härlig bild. Vattnet som rinner kommer från dammen som ligger ovanför.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej vännen! God fortsättning! :)

Jättefin snölykta ni har gjort, vilka duktiga grabbar du har!



Kram!

2009-12-27 @ 13:28:57
URL: http://picsonly.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej!

Jag säger det igen, vilken fin snölykta ni gjort!!! Plus till Emil för hans hjärtan!



Kul med en i-phone, då blir det mycket "lek" med nya abs på rasterna framöver kan jag tro!!!



Okej, ska säga att jag fattar noll... Hur kommer det sig att du var där..... hmm...



Kram

2009-12-27 @ 13:49:45
URL: http://www.helenlarsson.se
Postat av: bettan

Vilken jätte fin snölyckta,söta hjärtan.Fortsätt njut o ha det toppen, snart är vi tillbaka igen,fast du har väl inte tagit 100% ledigt ännu..Kram kram

2009-12-27 @ 15:31:28
Postat av: Åse

Det låter som en mysig jul med släkten. Härligt med snön där man kan busa och skapa.

Njut av ledigheten så länge den varar.

kram från åse

2009-12-27 @ 22:08:08
URL: http://rapportfranlandet.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller med om att julen försvinner förbi allt för snabbt. Men ni verkar ha haft det mysigt!! Jättefin snölyckta!

God fortsättning!

Kram

Linda

2009-12-28 @ 22:40:59
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0