Har ju glömt...

Ja, det man inte har i kålan allstså :) Vi var ju på Lek och Buslandet i Göteberg i lördags.
Emil ville inte ha ngt stort kalas, så han fick ta med sn lillebrorsa, hur kul är det på en skala 1-10???

Han fick ta med sig en kompis....och kompisen blev Zackeeee!!! Med på vår tripp var också Fredric, gammal klasskompis till Matte och hans pojk Hampus 6 år.

Tro ni VI lekte??? OJAAAA!!! Jag var med de mindre grabbarna och sprang omkring som en yr höna :) 




Göra egen slush puppie är superpoulärt :)


Ja, idag har Helen sagt hej då på ett tag :( Lite sorgligt... När Helen gick i eftermiddags, så kändes det som om hon skulle "gå och kopiera", men icke.. Imorgon ska hon operera sig och är borta januari ut. Jag kommer VERKLIGEN sakna dig i massor,MEN vi kommer ha kontakt, var så säker!!!

Nu är det så här va, att jag ska vicka för Helen. Idag förstod jag hur lite tid en lärare har, med tanke på allt som ska göras!!! Var lite kaxig, jag slutar nog 16.00 idag. Tro inte det dööö!!! 16.30 lämnar jag skolan, och då hann jag inte allt jag skulle ha gjort.. Kommer säkert in i mina sysslor så småningom :)

kramkram

"CARPE DIEM"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0