ALLA HJÄRTANS DAG!!

Visst är det mysig...Massor av hjärtan och kärlek var det här!! Jag fick en vacker bukett utav Matte igår. Han brukar fira dagen innan : ) Vad ska han annars göra av blommorna!?, säger han. Matte fick hålla sig till tåls...Tills idag!! Var inne på Bettys igår. De som har Bettys, Niklas och Jessica "Betty" bor ute vid oss. Vi pratade om allt möjligt. Ville ha något till Matte. Vi kom fram till tvål och handlotion. Berättade att Matte enbart använder...HELOSAN!! Nu ska han lukta gott!!

                    
Nu ska gubben min bli ren : )                    Han är för gullig min man!! puss på dig!!

  
Jag köpte en mixer igår!! Superkul!! Här har Emil mixat en drink till Matte. Emil la i banan, frysta hallon, yoghurt och pressad apelsin. Sedan la han i lite isbitar,,SUPERGOD!!!! Bartender nästa!??





 
Igår satt vi och bara myspyste i soffan, åt gott och titta på Let´s dance. Var tvungen att ta kort på Emil och Musse. Det är ett radarpar utan dess like. Musse fick smaka på zoo-godisar, men det tyckte han inte om...Popcornen kom fram,,vem åt då!?? MUSSE!!



         Se hela bilden    


Kramas och pussas mycket idag!!!

"Carpe Diem"

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooh, mysig dag ni hade! Jag tycker att det borde finnas minst en Alla Hjärtans Dag i varje månad. Då kan man bli påmind lite oftare om hur viktigt det är att ta hand om varandra.

Kram Kram

2009-02-15 @ 18:36:35
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0