UPPDATERING I ÅREBO!!!

Äntligen kan jag blogga lite :) Har haft fullt upp!! Med vad!?? Inte vet jag hihi!! Jo, Matte har jobbat i Göteborg i början av veckan, så jag och grabbarna har varit lite "alone" kan man säga :) Sedan har jag suttit med Matte papper en hel del. Det ska jag säga gott folk, det tar TID!! Man vill ju inte göra fel :( Det är faktiskt riktigt roligt att vara delaktig i hans företag. Kul att ha lite hum om vad som händer, inte bara hammare och spik :) Vi passade på att vara ute i helgen, då det var riktigt bra kramsnö,,HÄRLIGT!!

På tisdag ska jag vara ledig från jobbet. Har nog aldrig hänt innan. Jag och Matte ska till Göteborg och shoppa!! Nej. skämt å sido,,vi ska gå på ett semenarie ang löner. Ja, ska man bli något här i världen så får man engagera sig också!! Hahaha!! Vet ni vad? Han överraskade mig igår, "du får inte göra något på måndag" säger han. "Va?, jag jobbar ju"(pliktrogen som man är)"På eftermiddagen menar jag". Då har han bokat hotell till oss från måndag kväll, han är ju för gulligt min älskade man. Då ska vi gå ut och bara mysa och äta gott!! SÅNT värmer väldigt mycket i hjärtat!!

Ha en fortsatt mysig torsdag!!

"Att le är det näst bästa du kan göra med läpparna"

Vad är det bästa man kan göra tror du Kjell? :)


Visst ser Musse farlig ut?


Visst är Rasmus störtskön!!! Han skulle på maskerad förra helgen, men
det gick magsjuka i den familjen : ( Men Jack Sparrow kommer igen nästa
helg!!

   
I lördags köpte vi hem kattfisk,MUMS!! Missa inte det! Supergott! En liten
efterrätt blev det också. Em smoothie på banan och grekisk yoghurt och
på toppen lite kokos och tranbär,,SUPER!!


Ja,,,vad gör inte en farfar för sina små barnbarn, men kan säga att han
tyckte det var minst lika roligt :)


Rasmus diskuterar med farfar.. Blir det mer snö till berget tro!??


Har man en farfar med traktor, så går det fort att få ett berg :)


Fullt sjå med snögubbe-bygge. Hela familjen ska det vara. Rasmus är inte
såå stor :)


Farfar Göran kör lite manuellt också!! Tycker nog det är lite kul med snön :)

                                               


Har ni ätit drakfrukt ngn gång? Supergo och supercool!! Smakar som kiwi.
Den var lite dyr,,40 kr. Det är Emil som är lite lagd åt den exotiska frukten...

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej vännen!

Nu verkar jag vara på benen igen... Än så länge har jag fått behålla maten idag och jag fick faktiskt sova hela natten! Skönt!!! Hoppas ni har haft det bra i skolan idag och att ingen mer har tillsjuknat... Ha en trevlig helg så ses vi på måndag!

Kram

2009-02-27 @ 11:13:00
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: kjelleman

leva livet..........

2009-02-27 @ 15:03:26
Postat av: Emmelie

Ha nu en trevlig helg!!

kram

2009-02-28 @ 14:05:40
URL: http://irmes.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad mysiga grejjer ni gör tillsammans!! =)

2009-02-28 @ 19:41:22
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0