HÅRDTRÄNING MED MIN BROR!!

Nja, han är faktiskt himla snäll min bror Fredrik 35 år. Har börjat att träna ihop med han, ja 2 ggr, men mer ska det bli. Man ska väl vara snygg i bikinin, eller!? Han skulle absolut inte vara med på kort, han har fattat vad jag skulle göra med korten haha!! Men han var med sen, la bara armen om han, sen var det kört : ) Jag måste säga att det är himla härligt att ha dig Fredrik, eller Fredde som han kallas. (ska inte skriva hans smeknamn från Varbergs-tiden hihi!! då hänger han mig!!) Om nu vår mamma läser detta så börjar hon och pipa... Det är som mamma säger, när det väl gäller då håller vi ihop så det bara ryker om det. Ja, det är sant!! Tack för du finns Fredde!!

Fick allt med han på lite kort!!!


Här är det syskonkärlek på HÖG nivå!!


Superfint gym!! Inget att klaga på, det är bara att köra järnet!! pust...


Brorsan i full aktion!! Måste passa på att ta kort när han är igång. Han kan
ju inte bara sluta hihi!!! Han gillar nog mig ändå!!


Den här ryggövningen drar Fredde ner som ingenting!! En annan hänger
som en liten apa hahaha!!


Ja, då till frågesporten,,, vilka hantlar använder jag resp Fredde?? Gissa du
rätt!? Köp dig en trisslott hahaha!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att se din brorsa på bild!!! Det är första gången!!! Jag vet ju att du är grymt stark, så han måste vara grymt svag... Hantlarna menar jag...



Ses imorn! Kram

2009-02-03 @ 22:27:36
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Åse

Jasså, det är så han ser ut, brorsan din! Ni är allt lite lika! Vad duktig du är som tränar så flitigt! Jag sitter här och äter praliner1

Kram

2009-02-04 @ 18:59:09
Postat av: Linda

Guud vad ni är ambitiösa! Själv lutar jag mer åt pralinhållet, precis som Åse... Varför känner jag igen din bror så väl?!?!? funderar

Kram!

2009-02-05 @ 18:24:17
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: elin♥

Hej!

Hur har din dag varit ? : )

Vad tycker du om låten på min blogg?



Kramar

2009-02-06 @ 18:42:45
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: Claes

Tjena Lotta...har nu joinat Sjöbobloggarna i eran mission att ta över bloggsverige hehe. Trevlig blogg du har. Alltid kul med mycket bilder:D. Önskar dig en mycket angenäm helg!

Mvh Claes

2009-02-06 @ 22:17:04
URL: http://hardrockspappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0