INTE LATSIDAN HÄR INTE!!

Nej, här är det hårdträning som gäller!! Är min bror Fredrik med, så kommer jag ABSOLUT inte undan..pust!! Men det ska jag tala om,,det är himla kul att träna med honom!! ÄLSKAR DIG BRORSAN!! Ska jag nu få upp lite kondotion till vårruset 6 maj, så får jag nog ligga i..Fast jag tycker att jag är lite duktig faktiskt :) Man ska tro på sig själv!!!


Har man en syrra som jag, då får man stå ut med mycket.. Man kan ju inte gärna hoppa av löpbandet!! Eller, Fredde? Hahaha!!! Men han ser riktigt bra ut tycker jag,,vilket steg :)


Emil var med en sväng!! Hej vad det går!!


Känner igen den där bruttan!! Var har jag sett henne tro!!???


Ja, ja...lite skillnad.. men inte sååå mycket!! Eller!?? Har hört att man kan
operera in tennisbollar!! Hahaha!!!


Efter hårt slit så får man valuta för mödan!! GUD VAD SKÖNT MED BASTU!!!
Man kommer nog somna väldigt gott ikväll..


Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

"Livet är komplicerat ibland, hjälp livet på vägen"

Kommentarer
Postat av: Linda

Guud vad du är ambitiös!! S Är det Friskis ni tränar på?

2009-02-17 @ 17:06:19
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag håller med Linda.... gud vad ambitiöst... själv nöjer jag mig med min afrodans, det är roligt träning på hög nivå!!!! fast det är ju bara jag... Jag dansar ju bara för nöjet... allt det där andra är ju bara bonus (kondition och styrka). Doktorn har sagt att promenader är bra med!!! Får väl lyssna på honom... Han har ju ändå en låååång utbildning... Tur att en av oss tränar!!! go girl!!! Kramis

2009-02-17 @ 19:38:41
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

KRYA PÅ DIG VÄNNEN!!! JAg står inte ut en dag till utan dig..... ahhhh... Oh shit du ska ju vara borta imorn med.... Nä, skojar bara... Vi löser det, men det är tråkigt när du inte är där... Jag lider verkligen med dig, jag hatar magsjuka (peppar,peppar, ta i trä)... Jag vill inte ha det... Hoppas att du får en någorlunda okej helg trots detta... Annars får du ju plugga igen.... hm...



Många stora kramar från mig!

2009-02-19 @ 18:23:16
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

FY för magsjuka!!!!! Krya på dej kompis!!! =)

2009-02-19 @ 19:54:15
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0