MAGSJUKA ELLER INTE!!??

Ja,det är ingen som vet vad det var..Magsjuka eller inte? Igår natt körde det rejält kan man säga,,fortsatte på morgonen, men sen var det bom stopp :) Var hur pigg som helst på eftermiddagen. Kan det ha varit bubbelvattnet, Helen?? Tänkte lägga ut lite bilder på vår semester i somras, nu med grabbarna med. De tyckte det var en fantastisk upplevelse!! Matte hade tre barn med sig kan man säga : ) Gud vad härligt vi hade!! Fiska krabbor?? Ja, det gjorde grabbarna 99 % av resan. Ville knappt lämna ena gästhamnen för nästa. Det kanske inte fanns krabbor där hihihi!! Men de märkte att det fanns krabbor var de än släppte ner krabbspöna :)

Ha en trevlig helg på er!!! Längtar till jobbet!!!

"Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind, men det är inte grannarna"


Lite fräckisar kommer också :)


Ja, de kan faktiskt vara riktigt goá vänner, eller vad tror du Helen? Hihihihi!

               
Ja, Emil,, får du tag i krabban som försvann under båten tro? :)


Ser riktigt mysigt ut i båten! De är helt inne i filmen!!!

       
Ja, ännu en stuga vi köpte.... In ours dreams!!! hmhmhmh....


Är inte detta underbart!!!!

                 
Var lite kallt,, jag tar GÄRNA kort på mina älsklingar!! Hahaha!!


Ännu en härlig strand. Tror detta var på Bohusmalmö, eller Matte?


Krabbfiske på hög nivå :) Rasmus måste ha koll på vad som försegår här!

                       
Jag LÄNGTAR TILLBAKA!!!!


Han ser lite kaxig ut!! Snacka om att älska båtlivet!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Kan tala om att jag tittar in idag också, inget kul att göra på jobbet. Är också lite orolig för vad som komma skall i form av foto.

Svärmor

2009-02-20 @ 13:05:31
Postat av: Helen

Hej hopp!

Härligt att höra att du mår bättre! Mina "dunderkurer" är bra se du!!! Då kan jag förvänta mig dig på måndag då?!!! SKOJ!!! Vilka härliga bilder från er semester! Ser så skönt ut! Ha de bra i helgen!

Kram Helen

2009-02-20 @ 16:29:29
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja svärmor,,,jag har kort på dig allt!!:) När de kommer vet man aldrig,, när man minst anar slår hon till!! Hihihi!! Kram på dig!!

2009-02-20 @ 20:18:04
URL: http://lottabus.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att du känner dig bättre! Låter som samma skumma grej som jag råkade ut för för några veckor sedan. Först urdålig och några timmar senare jättepiggt. Skumt!

Fina bilder! MAn längtar VERKLIGEN till sommaren när man ser dem...

Kram kram

2009-02-21 @ 17:51:49
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0