Mumsiga bollar OCH ÄLSKADE PAPPA!!

Ja, jag har nog blivit lite halvknäpp, eller helknäpp, avgör själva!! : ) Nu har jag gjort 2 sorters negerbollar (det heter faktisk så) fast på det nyttiga sättet, helt ok faktiskt!!


Mixade pumpakärnor, solrosfrön och russin. La i honung och limesaft och skal av den. Rullade de i sesamfrön. Grabbarna tyckte inte om de, men jag tycke de var helt OK, undra vad Matte tycker!??


Dessa bollar tyckte grabbarna om!! Mixade valnötter och chesewnötter. La sedan i honung, kakao och salt av 1/2 apelsin. Rulla de i kakao..MUMS!!



Var inne på picnik också. SUPERKUL!! Men fattade inte det där med texten, syns det eller!?? HJÄLP MIG!!



Ha en fortsatt trevlig "fredag den 13:e"

"Lev livet som satan innan satan lever livet med dig"

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är alltid så kul att läsa din sida och få tips till olika bakverk. Hur kommer du på allt??

Ha en mysig helg!!

Kram

2009-02-13 @ 19:41:25
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

......jag har blivit görförskyld inatt..... Hoppas inte att jag åker på feber också... Än så länge är det bara en förskylning och då ses vi ju på måndag!!!



Hur går det för er där hemma? Har ni andra klarat er från magsjukan?



Kram

2009-02-14 @ 11:10:23
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0