MYSPYS OCH BAKTOKIG!!!

Ja, det kan man väl säga,, från att knappt baka sockerkaka till att baka bröd i stora lass!! Jag säger bara en sak,,BIKARBONAT!!! Vad skulle man göra utan bikarbonat!? Finns väl en hel del att göra hihi!! men degen behöver inte jäsa 25 ggr..pust.. Degen är i ugnen lite längre, men vad gör det!? Den sköter ju sig själv i ugnen ju haha!! Har bakat mitt "gamla" yoghurt bröd och ett nytt med massa gott i, men vad var det i tro!? Helen vet att jag är glömsk. Tycker om det mesta, men kommer ALDRIG ihåg vad som är i : )


Lite dålig bild, men hoppas ni ser ändå.


Till kvällsmat blev det toast. Mycket uppskattat av alla stor och små grabbar.


Rasmus är för gullig!!








När jag skulle titta till grabbarna innan jag gick och la mig igår,,som mamma tror jag att man alltid kollar till sina barn det sista innan man själv går och lägger sig. Jag är sådan, så det så : ) Jag kunde inte låta bli, där ligger Emils allt, Musse på självaste kudden. Är inte detta gulligt! I morse så låg han alldeles själv på kudden igen. Jan är för söt våran lille kissemisse!!



Har ni sett en katt med klarblå ögon!?


Emil bär ut Musse på morgonen innan vi ska åka. Vi vill ju inte ha både det
ena och det andra inne haha!!

HA EN FORTSATT MYSIG KVÄLL!! SJÄLVA SKA VI HA DET!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

God morgon!!!

Vilka mysiga kort du har lagt in! Dina pojkar och Musse är ju bara för härliga!!!



Måste baka det där yoghurtbrödet och det andra med hemliga ingredienser i.... Bloggade inte igår, var inte inna på datorn över huvudtaget... Jag var på en liten fotokurs!



Kram kram

2009-02-03 @ 08:23:50
URL: http://lottabus.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill väldigt gärna ha recept på dina bröd! Måste öva lite på mina modersinstinkter nämligen...

See ya tomorrow!! =)

2009-02-03 @ 19:43:02
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Veronica

Är det Veronica på dagis som skriver tro!? Eller vem är du? Spännande!!

2009-02-03 @ 22:17:28
URL: http://lottabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0