VILKEN HÄRLIG SEMESTER!!

Ja, vilken semester vi hade förra sommaren.... Många av er som läser min blogg, vet att jag har tillbringat 30 sommarår på Träslövsläges camping i Varberg. Det har varit superbra!! Jag skulle gärna vilja ha husvagn, men man har en andra hälft som inte är såå intresserad.. Man kan inte få allt här i livet. Man får ge och ta i ett äktenskap. Jag t ex skulle ALDRIG sova i en båt,,herregud man kan ju sjunka, någon släpper loss båten!! Paniken spred sig SNABBT!! haha!! Vilka tankar jag hade innan jag verkligen SOV över i vår båt.

Grabbarna åkte med sin farmor och farfar till Legoland i 5 dagar. Vad ska vi göra!? Vi packade bil och båt och drog till Bohuslän!!! HALLÅ!! Var är Varberg!?? Vi kom fram till Lysekil, packa i allt i båten och sjösatte båten(Matte hjälpte mig med ordet, jag skulle säga köra ner båten haha!!) Vilken upplevelse!! Alla dessa kobbar och skär. Som många vet, i Varberg finns det knappt en sten som tittar upp ur havet : ) Här fanns det hur mycket som helst!! "Kan vi gå i land här" sa jag många gånger. Snacka om att vara barn på nytt hihi!!


Denna bro är "stencool". Vem skulle säga så, Helen? haha!!


Här i Lysekil sov vi första natten. Gissa vem som sov som en stock!?? JAG!!

                                                   
                                                  Titta vad mysigt!!


Här är vi påväg in mot Smögens hamn... 

                                                                 
Ingen dålig katamaran                                                       Min älskade kapten


Visst är detta underbart!! Vem vill inte ha stuga här!??


Kan meddela att vi köpte en stuga nära Bohusmalmö....I våra drömmar...

                                                
Bäst och akta sin jolle : )                                               Fiskebäckskil! Underbart!!

Kan bara summera att vår semester tillsammans var helt underbar!!! Vi ska göra likadan resa till sommaren. Nu vet man lite mer hur man ska gå till väga. Ett spritkök med 2 plattor ska investeras, då klarar man sig bra länge : ) GUD vad jag längtar tillbaka!!! Heja sommarlovet!!

Kram på er allihopa!!!
"VAD SOM HÄNDER I MORGON ÄR DET INGEN SOM VET, LEV IDAG"

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja, ni hade verkligen en skön semester förra året. Jag kommer ihåg att jag fick flera mms med fina platser att åka till! Man blir ju bara SÅ sugen på att sticka!!! Synd bara att Rikard inte hade semseter då...



Jag gillar att du lägger in en tänkvärd tanke sist i inlägget!!! Sånt gillar jag!



Kram

2009-02-08 @ 16:37:36
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Men ååååh vad mysigt med båtsemester!!! Bohuslän är ju fantastiskt vackert! Blir jättesugen när man ser era bilder. En båt hade ju varit drömmen! Längtar verkligen till sommaren. (Fast sportlov är ju inte så dumt det heller...)

Kram!

2009-02-08 @ 17:41:48
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0