VILKET HÄRLIGT VÄDER!!

Ja, man får passa på, för vem vet när solen tittar fram igen : ) Jag och svärmor Eva var ute och gick igår också, men som jag skrev, bäst och passa på, så vi gick en långpromenad idag också.. Vi tog med Eva och Görans(ja, lilla Trissa är Görans hihi!) hundar. Glömde kameran, men mobilen går utmärkt också : ) Stötte på ett och annat...


En härlig vinterbild....


Tog en bild i smyg,, Fick dig svärmor!!!

   
Lilla Trissa i snöskogen

     
Sture och Maggans hundar gick vi förbi. Mysiga!!


Vi gick även förbi Suss och hälsade på
hennes hästar, Kalle och Caliope. De 
har bott i stallet utanför vårt hus innan.  När
Emil var liten så sa han, "Kalle har ju en
rosa snorre", hahaha!! Och det är sant!!

                
När jag kom hem från promenaden var             
det matdags!! En ny soppa!! SUPERGOD!!        
  


Jag ropade på min älskade,,,tur vi bor
på landet hahaha!! Jag älskar han!!!




                                                                         
                                         
Expementerade med min mobil, upptäckte att man kunde skoja till det lite hihihi!!

Kram på er!! I morgon väntar jobbet!!

"Livet är som sol och måne, det går upp och det går ner"

Kommentarer
Postat av: Eva

Hmm....

Svärmor

2009-02-15 @ 19:48:34
Postat av: Veronica

ÄNTLIGEN har svärmor kommenterat!! Vet att tittar in på bloggen.. Vi lever ju på kommentarerna!!Hahaha!! Hejsa svärmor Eva!!!

2009-02-15 @ 20:01:41
URL: http://lottabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0