VINTERN ÄR MYSIG!!

Visst är vintern mysig,,,när det finns SNÖ!! Jag lovade grabbarna att vi skulle gå ut och åka bob efter lunchen. Till lunch hade vi citronkyckling-gryta med lite "sting". Jättegod!! Min bror Fredde kom förbi också och åt. Han jobbade i krokarna så han passade på.


Emil ville inte vara med på kort.. Lite för cool,eller!? Annars
ska posera lite överallt hihi!!


Ja, efter lunch gick jag och Rasmus ut i snön. Emil kände
sig inte alls bra,,ont i huvudet och örat.

                
Ja, Helen, klarar jag detta           Rasmus i full fräs!!
utan sjukskrivning!??

            
Går det att åka baklänges?       Det gick bra trots allt!!


Nu äntligen har jag fått upp fågelautomater!! Jag älskar att mata fåglarna på
vintern, men har inte tänkt på det, med tanke på allt som har hänt i livet...
Helen, tror du att det kan komma en storspov kanske!?? Hahaha!!

Kan meddela att när jag kom in till Emil hade han spytt 3 ggr!! INTE ROLIGT!!! Men vad ska man göra. Har spytt en gång till.... Det är bara att gilla läget.. Tur i oturen är det på sportlovet..


Kram på er!!

"Allt blir lättare om man har en andra hälft"

Kommentarer
Postat av: Tanja

Va mycket snö ni har. Här har jag knappt sett några snöflingor på hela vintern...tråkigt. Jag vill också åka pulka och bob :)

2009-02-11 @ 18:41:36
Postat av: Tanja

Va mycket snö ni har. Här har vi knappt sett ett snökorn på hela vintern... Jag vill också åka pulka och bob. :)

2009-02-11 @ 18:42:57
Postat av: Helen

Jag ska oxå ut i snön snart, fast bara på en promenad... Skulle så gärna ta en pulkatur till "tomtabacken" med varm choklad och sen grilla korv. Men det är ju inte lika roligt utan barn... Meja kanske är lite för liten än, eller?!!!



Osis med Emil, hoppas inte att det smittas vidare i familjen...



Jag håller tummarna för att det kommer en storspov, man vet ju aldrig!!! hihihihi



Kram på dig vännen!

2009-02-12 @ 08:18:10
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Theres

Undra vem av alla barnen som har roligast??? Lotta jag tror nog du vill åka pulka mest av alla.

Brödet du skickade med Fredrik var så jä-la gott. Var inte så sugen på att äta Grands frukost i dag direkt. HAde hellre ätit ditt bröd:)

Kram Theres

2009-02-12 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0