Aktivitet i Årebo!!

Ja, här händer det saker kan man lugnt säga :) Jag har ju satt in lite kort när Matte och Stefan börja riva väggen mellan våra vardagsrum,,mmm. Nu ska nu få se på kort!! Ingenting förvånar mig när det gäller min älskade man,, säger han något så oftast är det så. Ibland är det dumt när han jobbar på hemmaplan,, ja, på gott och ont hihihi!!! Nu har GOLVEN i båda rummen åkt ut!! Har man ett hus från 1898 så är det bara en stenfot undertill!! MEN, men, jag litar på Matte till 110% när han gör något i ombyggnadssvängar(Finns ordet i ordbok tro!!!). Se och njut, om man kan göra det!! Ni som har tänkt köpa äldre hus. Ni kanske tänker i en LITEN annan bana nu.. Ha en fortsatt trevlig fredag på er!!


Kramar från renoveringsgänget!!!


Rasmus kommentar, "Ska vi bygga en pool där?" Inte en dum idé tycker
mamsen :)
                                              



Stefan stjäl vårat golv!!! Tur han finns på bild : )

                                    
Har ni inget för er hemma, så är ni väldigt välkomna hem till oss!!!!
                               Finns alltid kaffe och något fika : )


                                               BOR VI HÄR!!??

Kommentarer
Postat av: Åse

Herregud, vad håller ni på med?? Det är tur att du har en så händig man, annars vet man inte hur det hade slutat! Mattias är en klippa, eller hur!?

Kom gärna med fler blomtips.

Det känns som ett glidarjobb att vara lärare jämfört med assistentjobbet. Jag unnar verkligen er andra samma förmån. Du var ju faktiskt en bit på väg för några år sedan!! Det går fler tåg!!!

Trevlig helg!!!

2009-01-09 @ 22:23:54
Postat av: Helen

Åse, hur menar du egentligen när lärarjobbet är ett glidarjobb?!!! Skulle vara intressant att höra!!! Blogga gärna om det! Jag ser fram emot det! Kanske kan jag lära mig ett och annat... Jag har ständigt något att göra, så jag tar tacksamt emot idéer!!!



Veronica, jag röstar helt klart på pool!!! Superbra idé tycker jag!! Kul att ni tyckte om gratängen!

Kram

2009-01-10 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0