BLIR DET BRA TRO?!

Ja, nu händer det saker i Årebo igen :) Vi har ju en matsal som behövs göras något åt. Tapeterna är sen Emil var nyfödd. Vi vill ha en liten större öppning mellan matsalen och vardagsrummet, ja då får man ta tag i saker och ting .. Och vet ni vad? Jag och Matte gjorde rivningen tillsammans. Superkul!! Vi hade hjälp av Mattes gamla barndomsvän Stefan. Han hjälpte Matte med de stora balkarna, som stöttar upp taket, en annan har inte längden inne hihihi!!!

Ni får följa med oss och vår renovering i framtiden. Här kommer lite bilder. Det blir nog jättebra när det blir färdigt :) MEN vi tar det väldigt lugnt framöver!!

Ha en god kväll på er!!


Här har spånskivorna rivits ner. Matte sopar lite, ser bra ut iallafall haha!!


Liten fikapaus behövs. Stefan och Matte njuter av den nygräddade
sockerkakan.


Första balken på plats, håller det tro?!


VIPS!! VILKEN ÖPPNING!! Stor skillnad. Undra om Stefan har tappat något?


Snacka om påskbrasa!! Det blir lite och elda när man river i saker och ting.
Matte bär ut sista av den gamla garderoben,adjö, adjö!!











Kommentarer
Postat av: Helen

Oj, här händer det verkligen grejer!!! Menn vart tog min sovplats vägen?!!! Matte får fixa ett eget krypin till mig nu!!! Kanske har ni plats på höloftet?!!! Ser fram emot att komma hem till ert "ny-nya" hem snart igen!!! kanske en till tjejkväll?!!! Jag längtar tills vi ses på onsdag!!!



Kram kram underbara vän!

2009-01-05 @ 21:03:06
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0