Det händer saker i Årebo!!

Ja, det händer saker här i Årebo.. Vår renovering har gått väldigt bra, tycker Matte också. Med vissa grejer kan det strula till det rejält, men det har flytit på superbra här!! Någongång ska man ha lite tur i livet hihi!! I går kom betongbilen med jätteslangen ; ) Idag kan man gå på golvet, tänkt vad fort det kan gå!! Jag säger som jag säger rätt ofta,,jag är sååå stolt över Matte!! MEN jag står för det ätbara haha!!

                                             Det finns hopp i livet!!

         


Ja, lite god mat ska vi ha också, inte sant? Jo, jag gjorde lite lik Helens kycklinggratäng, men detta var med lite ägg och majonäs i. Äggvitorna skulle vispas hårt. Jag har tänkt och tänkt, men rätten får heta "Lottas fluffkyckling"!!
Recept kommer i nästa avsnitt hihi!!

SUPERGOTT!! Vinet smakade utmärkt till!!


I onsdags var jag med min älskade bror, Fredrik, 35 år. Tanken har slått mig ibland, vad skulle man göra utan syskon!? Den senaste tiden har vi kommit varandra närmare än någonsin, kanske inte så konstigt? Hoppas han känner likadant, för annars kommer han med på bloggen hahaha!! Mamma och pappa har alltid sagt, "när det väl gäller så håller de ihop som handen i handsken". Det stämmer ju faktiskt. Love you broder!! Han hade en förliten tröja som någon har tvättat, nämner inga namn hihi!! Fredde, som han kallas tyckte att Emil kunde få den. Absolut tänkte jag. När jag väl kom hem,,ja, jag kan väl prova den,,DEN PASSADE!!! Jag och Emil får turas om...


Kommentarer
Postat av: Helen

Ja, det händer verkligen grejer!!! Å det är ju bra för det måste ju vara klart när jag kommer nästa gång!!! När blir det?!!!



Kram

2009-01-17 @ 15:34:50
Postat av: Helen

Ha så kul på black and white partyt! Glöm inte att ta kort på er så vi får se hur fina ni var!!!

2009-01-17 @ 15:47:47
Postat av: Linda

Ha det så skoj på partyt ikväll! Drick mycket rödvin!!! =)

Kul att se hur det "växer" fram hemma hos er. Ser ut att bli väldigt bra!

Storebröder kan vara väldigt praktisk att ha ibland, eller hur! S

Kram

2009-01-17 @ 16:52:12
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag har inte fattat vilket rum som ni är och härjar i! Men det blir nog kanon. Jag säger som Helen, när får jag komma och titta!?????

Kram

2009-01-18 @ 14:14:14
Postat av: Helen

Hur mår ni idag?!!!! Jag väntar med spänning på korten.... hihihi!!! Du är väl inte så risig att morgondagen är i fara?!!!!

2009-01-18 @ 18:30:54
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0