En vardagmorgon!!

Ja, kära vänner,,, vem tycker att vardagmornar är roliga!? Vem vet ni om en sak?? Alla har vi vardagsmornar haha!! Ingen slipper den... Vi som jobbar i allafall : ) Jag kör alltid grabbarna till skolbuss resp dagis. Matte börjar ju tidigare än mig. Det flyter på riktigt bra här på morgonen måste jag säga. Än så länge äter bara Emil frukost hemma. Rasmus äter på dagis. Är lite skrajsen när Rasmus, Rasse som han kallas börjar förskolan,,, FRUKOST!? Han är ingen frukostmänniska direkt. Kanske har han ärvt det från lilla mig... Jag har aldrig kommit för sent till skolbussen, peppar,peppar!! Har nog bra koll hemma tror jag : ) Grabbarna är jätteduktiga på att ta på sig kläderna, de sitter inte och halvsover, men kan göra det i soffan framför tv:n sen haha!!! Nu ska vi sätta på en film som jag lånade på bibblan idag!! Ska bli mysigt...
Kram kram


Ser pigga ut kl 07.05. Emil lite trött kanske!?


Här väntar Emils skolbuss!! Supertrevlig chaufför!!


Här sitter Rasmus i klossrummet.


Här är Fisens krok (tur att han inte läser bloggen hihi!) Mycket kläder behövs
när man ska ha roligt!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Dina små pojkar är verkligen underbara!!!! Jag vet ju av egen erfarenhet att de sköter sig exemplariskt på mornarna!!!! Iallafall när jag sovit hos er!!! Snart är det dags för det igen!!! Kramis

2009-01-29 @ 20:28:43
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har verkligen jättegulliga pojkar! Hoppas min bäbis blir lika söt... =)



Kram!

2009-01-31 @ 15:35:02
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Hallå!!! Min blogg funkar nog inte, för det är igen som kommenterar på dem.... hm.... Hallå vart har du tagit vägen?!!!!



Glöm inte att jag kommer senare imorgon!!!! hihihihi! Hör av mig om jag får några sms eller samtal på morgonen.... Kramis

2009-02-01 @ 14:06:03
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0