HAR HON BLIVIT GALEN!?!

Ja, det har jag nog... Ni kommer inte tro era öron, va? Lotta, ska hon göra det? Ja,,,ni kommer bli överraskade på hög nivå. Det är nämligen en kär vän som ringde mig i veckan och frågade om vi skulle göra det här. Ja, ni ska hållas lite till. Ni får reda på det senare, när vet jag inte men, men...hihi!! Ja, varför inte, man behöver lite utmaningar här i livet :) Jag kan säga att jag är en tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna när det väl gäller, HATAR att förlora!!! Återkommer snart igen! Ska ut och grilla med kära vänner om en stund. Hoppas de vill vara med på bloggen, håller tummarana!

Kram på er!!!
 
 Träningen är igång på fullt allvar!! Ja,ja färgkombinationen är inte det vackraste
 ni har sett, ja vet, men det spelar väl ingen roll vad man svettas i. Bara man svettas!!

 Här är min trampmaskin. Hög musik och titta på sänkt tv är det bästa som finns. 
 Då är det roligt med träning!

Kommentarer
Postat av: Åse

Gud, vad jag blir nyfiken!

2009-01-04 @ 15:37:12
Postat av: Linda

hahaha Vilken rolig bild på dig! Tränar ni till något speciellt?

2009-01-05 @ 19:14:53
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Oj, det här inlägget har jag visst missat... Hm, jag undrar just vad det är du ska göra... Först trodde jag det handlade om att bli mörkhårig (brunetter har ju så mycket roligare!!!), men när du sedan började jiddra om tävlingsmoment och grejer.... Hm, nu MÅSTE du berätta! Har man sagt A, måste man säga B!!!



Nä kommer du till mig för att dricka drinkar?!!

Kram

2009-01-05 @ 19:43:49
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0