HÄRLIGA SÄLEN!

Hej gott folk!! Hoppas ni har rättat till er efter nyår.. Här i vår familj har vi börjat landa :)

Nu till något som hela familjen älskar verkligen,,,STÖRTLOPP!! Ja, för grabbarna, och då menar jag mina tre älsklingsgrabbar!! Jag "finåker", eller vad säger man hihi!! Jo, jag kan åka fort om jag vill,,men jag tänker på andra varelser i backen också :) Vi har åkt till Sälen i många år, men vi har börjat åka upp 2005  under julveckan, skönt? JA!! Man ser ju SNÖ framförallt,,,det är vi inte bortskämda med här. Emil och Rasmus stormtrivs där uppe. Det är en väldigt skön semester, man går i sitt underställ dygnet runt(ja, vi tvättar upp det också emellanåt).

Men jag kan knappt med och skriva detta, men jag gör det ändå,,,,vi glömde kameran hemma så vi har tagit kort med mobilerna. Kanske inte det bästa men alltid något. Jag visste ju inte att jag skulle börja blogga heller hahaha!!!

I morgon kanske vi ska grilla korv i skogen,,,,ska FÖRSÖKA och inte glömma kameran!

Ha det gott allihopa!!


Jag lovar,,,vi hade värme på i bilen.



Här kramar Rasmus trollet Grums som finns i trollskogen.



Här kör Emil miniscooter i Lindvallen. Han skulle GÄRNA få en sådan, om
vi hade mer snö här nere hihihi!!!



Här är mina guldklimpar!!


Här är vi på after-ski. Hårdrock, cocacola och nötter är det som gäller.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ååå vad härligt det ser ut! Vi funderar på om vi ska åka till fjällen över nyår nästa gång... Problemet är ju att vi har två som jobbar inom vården i gänget... De har ju inte jättelätt att ta ledigt då... Vi håller tummarna!



Kram

2009-01-02 @ 23:17:22
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tycker jag absolut!! Det är väldigt skön avslappning. Som sgt, man går i sitt underställ dygnet runt. Ja, man gör iordning sig när man ska ut och äta :)

Kram på er!!!

2009-01-03 @ 11:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0