KALAS I STORA LASS!! RENOVERINGSINFO!!

Jag har varit på kalas hos min mamma och pappa idag. Mamma Rosa fyller 63 år idag!! GRATTIS ÄLSKADE MAMMA!!! Det bjöds på smörgåstårta och marzipan-tårta med choklad i, MUMS och en himla massa prat!! Ni som vet jobbar mamma på Sjöboskolan som jag. Vi träffas varje dag där, men ändå måste jag åka hem till dem eller ringa nästan varje dag.. Man ska vårda sina föräldrar!!! ÄLSKAR ER!!!!
 
GRATTIS MORMOR PÅ FÖDELSEDAGEN!!! ÖNSKAR DINA BUSFRÖN!!!





Ja, jag hjälper faktiskt Matte i snickerit, ja, det jag kan iallafall hihi!! Tänk vad mysigt det är och göra saker tillsammans med sin älskade man.. Eller vad säger du, Helen? Har nog lyssnat mycket på dig, tack för du finns!!! Sen att inte jag gör mycket med träpinaler, men en sopborste, skyffel och STOR svart påse i handen, då ni,,, blir det RENT!!   Matte säger själv, det är skönt att jobba på en ren arbetsplats. Så jag gör lite nytta trott eller ej. Jag står ju också för det ätbara, och det är GULD värt säger min lille snutteplutta(hoppas inte han läser nu hihi!)

Ha det gott alla vänner!!!


Full koncentration.


Har börjat regla upp väggarna. Väggarna är LITE sneda, men för att ha ett
hus som är 111 år gammalt, så är det väldigt bra, säger snickar´n i familjen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Det ser bra ut Veronica!!!! Kanske ska bli snickare istället (ja, ifall jag slutar här vill säga... innan dess får du inte ta vägen någon stans...)!

2009-01-22 @ 07:58:50
Postat av: Linda

Inte dumt att ha olika karriärmöjligheter...

Gillar verkligen bilden på pojkarna!! S

2009-01-22 @ 18:19:04
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Åse

Du passar som snickare. Det är bra med en gubbe med egen firma då har du din framtid säkrad som byggare.

Skriver "ses i morgon" till Linda och Helen, men det kan jag inte skriva till dig eftersom jag tycker att vi aldrig ses på jobbet nu för tiden!

Men vi kanske ses i morgon. Kör för det!!

2009-01-22 @ 21:02:46
Postat av: Åse

Det var kul att träffa dig nu för en stund sedan och få en liten pratstund med dig. Saknar våra kafferaster!!!!!Kram

2009-01-23 @ 08:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0