Lite info om renoveringen och dylikt!!

Ja, här kommer lite fler bilder, och det har hänt saker må ni tro!! Nu ligger t o m golvvärmeslangen  på plats. Nu är det bara betongbilen som ska slänga ut slangen och pumpa på :) Jag är sååå stolt över Matte. Självklart över Linus också, som har hjälp Matte under förra helgen.

Här ligger frigoliten på plats, och då var detta i lördags, de ni!!

                                       


Här ligger värmerören på plats. Tack snälla svärfar Göran att du finns!!

                                            


När de rev ner elementet så satt denna fina tapet bakom, det som göms i
tö...

Idag har vi haft möte på skolan, och då har mina älskade föräldrar hämtat grabbarna från fritids/dagis. Vad skulle man göra utan sina föräldrar och givetvis svärföräldrar också, för de hämtar kidserna en hel del också. TACK FÖR NI FINNS!!!
Var lite som en papparazzi fotograf hemma hos mor och far. Pappa stod väl kvar, men mamma... "Nej jag vill inte vara med" Fast gott folk, jag fick henne!!!

Min pedagogiska pappa. Han är en guldklimp i våra liv!!

Här kommer guldklimpen nr två, min mamma!!

                                                   ÄLSKAR ER!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej där!

Vilken toppenman du har där hemma!!! Kan ni komma och bo hos oss sen när vi köpty hus? Han och Rikard kan renovera, du och jag kan läga mat och dricka drinkar!!!! hihihi



Goa föräldrar du har! Kramis

2009-01-12 @ 21:22:38
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Theres

Hej!

Kolla gardinerna hos rosa och benny. De är inte helt olika tapeten som kom fram under renoveringen. Inredningsnörden lägger märket till allt:)

Kul blogg du har. Rolig att läsa. Svärfar var hos mig en liten stund på jobbet i går. Jag visade din fina blogg...



Längtar efter dig! Kram Theres

2009-01-13 @ 09:18:32
Postat av: Helen

Jag tycker verkligen att du ska spara lite av den där superfina tapeten och göra en tavla av den!!! skulle passa jättebra och så är det ju ett roligt minne oxå!!!



Kram kram

2009-01-13 @ 20:02:54
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag tycker verkligen att du ska spara lite av den där superfina tapeten och göra en tavla av den!!! skulle passa jättebra och så är det ju ett roligt minne oxå!!!



Kram kram

2009-01-13 @ 20:05:06
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag tycker verkligen att du ska spara lite av den där superfina tapeten och göra en tavla av den!!! skulle passa jättebra och så är det ju ett roligt minne oxå!!!



Kram kram

2009-01-13 @ 20:06:03
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag tycker verkligen att du ska spara lite av den där superfina tapeten och göra en tavla av den!!! skulle passa jättebra och så är det ju ett roligt minne oxå!!!



Kram kram

2009-01-13 @ 20:10:05
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Visst är det märkligt att det inte funkar att lägga in ett inlägg, och så funkar det inte och så igen... Men sen helt plötsligt börjar det funka och då kommer allt.... Sorry!?

2009-01-13 @ 20:11:44
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Visst är det märkligt att det inte funkar att lägga in ett inlägg, och så funkar det inte och så igen... Men sen helt plötsligt börjar det funka och då kommer allt.... Sorry!?

2009-01-13 @ 20:13:32
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Kan du inte lägga in ett likadant inlägg till HIHIHI!!

Kramar

2009-01-13 @ 20:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0