MIN MORMOR!! + LITE ANNAT I LIVET!!

När jag var och fika hemma hos min mamma och pappa, så var min mormor Asta 82 år där också!! Hon är så himla go min mormor. Hon har alltid glimten i ögat och skämtar hej vilt om både det ena och det andra, det falla in lite rått också : ) Passade på att ta ett kort på mormor och mamma när jag var där. Många av er vet ju vad mamma Rosa tycker om det, men hon ville vara med ändå hihi!! Vad gör man inte för sin mamma och dotter!!

Ha en fortsatt trevlig helg på er!!!


En härlig bild på mamma och mormor!!




Här är ett klart bevis!! Matte kan vara lite anti mot djur ibland, men innert inne
ver jag att han tycker om djur lika mycket som jag, men varför ska man erkänna
det : ) Han tar inte ens ner Musse från matbordet!! Nu är det kris. Många vet
att jag är lite allergisk mor katter, men med tiden på landet har det bara blivit
bättre och bättre, så gått folk,, Musse får vara inne ibland, men föredrar att
vara ute för det mesta.. Emil bara ÄLSKAR Musse!! Det är hans allt. Han är
en riktig djurvän. Skulle han, så skulle han göra H L R på en skalbagge. Jag
själv tycker det är superbra att ha de känslor inom sig. Rasmus däremot skulle
utan tvekan kunna dra bort alla benen på en spindel utan att känna sympati : (
Det ändras med tiden HOPPAS vi!!


Livet är härligt!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt bild på mamma och mormor!!! Å visst vill Rosa vara med på bloggen!!! Det är bara lite svårt att erkänna det!!! hihihihi!!!



Det där badrumsgolvet är varmt och gott att ligga på för musse!!! Eller vad säger du Lotta?!!!! hihihi!!! när blir det repris för det!!!



Puss och kram

2009-01-24 @ 15:02:37
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Musse ser ut som en vansinnigt stor katt! Härligt att ligga och mysa så där som bara katter kan... Gullig bild på mamma och mormor!!!

Ha det så mysigt!! =)

2009-01-24 @ 17:32:46
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Åse

Vad menar Helen med "repris på det varma badrumsgolvet"!? Är det något jag missat????

2009-01-26 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0