Musse har ett annat namn!!

Ja, det har han faktiskt,,Kissemurran! Det var nog för år sedan kanske som familjen Ahagen var hemma hos oss. Vi liksom de gillar djur. Annika, mamma i familjen Ahagen klappade Musse och myste lite med han. Efter en stund kom jag på att jag har ett väldigt fint kort på Musse, så jag slänger ur mig; "Ni måste se ett kort på Kissemurran!" Ni kan själva lista ut vilken blick jag fick. Har lärt mig vissa saker i livet, kanske ska tänka lite innan man öppnar munnen hihi!! Fast då kanske det inte blir sådana spontana grejer,hmhm... Nej, säga vad man tycker och tänker, då blir allt lättare tror jag.

Ha det gott alla människor!!

                       Inne i badrummet är det varmt och gott!!!

       



Här ligger min sjuka man, det är väldigt synd om han.
Som med alla andra män kan jag tro!! Lägg märke till "landstingetströjan" hihi!!
Nej, han har inte stulit den, det är jobbatröja :)

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha Det är hursomhelst en väldigt rolig historia! Ibland blir det liksom fel utan att man tänker på det själv...

2009-01-15 @ 17:34:50
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Det är sådana felsägningar som får en att skratta och därav också må bättre!!! hihihi!

2009-01-15 @ 18:01:34
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Helen

Det är sådana felsägningar som får en att skratta och därav också må bättre!!! hihihi!

2009-01-15 @ 18:01:48
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0