SUPERGOD MAT!!

Ja, det stämmer. Har gjort Helens goda kycklinggratäng!! Om jag säger så här, grabbarna åt den också, då är den GOD!!! Tack för receptet!! Idag har jag stått i köket nästan hela da´n. Matte har fått hjälp av Linus med vårat lilla renoveringsprojekt : ) Kände att jag ville göra något extra. Först bakade jag sockerkaka med mörk choklad i, mums!! Sen gjorde jag en supergod fisksoppa med tillhörande bröd(Visst låter det bra). Jag har bakat ytterligare ett väldigt gott bröd. Ska skriva in recepten senare, håll ut!!!


Här är Helen, en superduktig lärare och en väldigt god vän!!!


SUPERGOTT yoghurt-bröd!! Ska inte ens jäsa. Då kan man blogga istället : )


Helens supergoda gratäng!! Det skulle vara vindruvor på och sedan riven ost,
glömde lägga på vindruvorna och osten var påväg ut själv haha!! Men det
smakade väldigt gott ändå!!


Emil har dukat till alla fyra,mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Uj vad ambitiös du är! Ser verkligen gott ut på bilderna. Hoppas att du lägger ut recepten snart också! JAg har också gett mig på att göra Helens gratäng idag. Blev ju verkligen hur god som helst!

Nu ska jag surfa vidare med Betty...

Ha det mysigt!

Kram

Linda

2009-01-10 @ 17:22:52
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

jag vill defintift ha receptet på brödet! Ser hur gott ut som helst!!! Du är verkligen en duktig fru och mamma!!!

2009-01-10 @ 17:47:33
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, man försöker lite ibland att vara en bullmamma :)Ska skriva ner receptet, jag lovar!!

Nu ska jag in och köpa kebab i pita, mums!! Det var länge sedan..

Kram på er!!

2009-01-10 @ 18:07:44
URL: http://lottabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0