JAG GJORDE DET!!!

Ni som känner mig bra, vet att jag inte har sprungit ett lopp i hela mitt liv, men igår gott folk hände det!!! Lotta sprang vårruset 5 km i Göteborg!!! Helt otroligt!! Matte och grabbarna ringde och önskade mig lycka till. Annika Ahagen ringde också, tack Annika, det värmde mycket!!! Fast jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv, utan att verka egotrippad. Jag har tränat till detta i ca 5 månader. Lagt om kosten totalt,(ja, Lotta är en STOR godisgris ni som vet hihi) äta på regelbundna tider m.m, och vad händer?? Man orkar springa HELA loppet!! Jag hade siktat in mig på ca 40 minuter, men vad sprang jag på då???  28.45!!! Gissa en som är stöddig!!!! Mina vänner som var med och sprang var Malin och Eva. Vi hade en trevlig stund i Göteborg. Mycket skratt!!! Fick lite blodad tand, så nästa lopp är kretsloppet här i Borås i september. Härligt med utmaningar!!!



Mångar kramar en väldigt lycklig Lotta

"Tro på dig själv"

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen, åh vad roligt att du gjorde detta och grattis till den bra tiden! Duktigt!!

Kram!

2009-05-07 @ 19:24:05
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Bra jobbat tjejen!!!

2009-05-07 @ 22:08:42
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Anna

Va kul att det gick bra. Vilken tid sen då, rena sprinterstjärnan..kram

2009-05-08 @ 13:52:00
Postat av: Veronica

Jag måste säga att jag är så stolt över mig själv!! Lite ego får man vara :) Tack vännerna att ni finns!!! Kram på er!!

2009-05-09 @ 10:43:26
URL: http://lottabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0