MIN LILLEBROR HAR FYLLT 6 ÅR!!!!

I lördags fyllde Rasmus 6 år,,, och vem är jag jag då?? Jag heter Emil och är 9 1/2 år och är storebror till Rasmus. Tänkte kolla lite vad mamma gör vid datorn :) Säg inget att jag är på hennes blogg, hon vet inget hihi!!!

Jag, mamma och pappa gjorde frukost till Rasmus. Vi sjöng också för honom. Utav oss fick han ett nintendo DS. Det är som en liten dator som  man kan spela spel på. Jag ska få ett till sommaren.  Farfar och farmor kom och firade Rasmus. Vi var och spela bowling. Rasmus hade bjudit några vänner. Jag känner de också. Det är roligt att spela bowling. På kvällen kom våra kompisar, Simon och Julia. Simon och Rasmus ska börja i samma klass till hösten. Julia går i 1:an. Våra och deras föräldrar satt och tjata hela tiden : ) De verkar ha lika kul som vi.. Det var sååå kul att Julia och Simon sov över hos oss. Det var jättekul. 

På söndagen kom min tredjedelskusiner, Kajsa, Maja och Felix. Jag och Kajsa går i samma simgrupp. Rasmus och Maja går i samma. Vi har himla kul ihop. Mormor och morfar, Fritte och Katira och Theres och Fredde kom och firade brorsan. Vi åt tårta och kakor. Mamma hade bakat egna tårtor,,,,GODA!! Nu ska  jag gå och läsa min nya bok, Tam tiggarpojken. Hoppas den är bra.


En lycklig brorsa.

Tårta nr 1


Tårta nr 2

Hej då!!

Emil                                                                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjing! Ja herregud mina barn lär väl börja blogga snart också haha.

2009-05-21 @ 21:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0