NU TRÄDGÅRD I ÅREBO!!

Japp, en ny trädgård ska det bli här i Årebo.. Tur att det inte är vi själva som ska anlägga de,,,,när skulle den bli färdig då????? Nej, vi har anlitat Patrik, en kompis till Matte. En himla go kille. Hans pappa Arne har varit här både igår och idag.. Supergoá människor!!! Tur att det finns såna här på jorden : )
 
Idag har jag varit kökspersonal,,vad det bjuds på ?? Ja, en hotellfrukost var det inte långt ifrån hihi!! Visst är det kul att göra det lite extra när ngn är här? Sedan var det sill och potatis och lite gubbar till efterrätt. Glömde,,,sushi fanns oxå på menyn : )

Emil har spelat saxofon på stora torget idag med kulturskolan,,,superduktig!!! Mormor och morfar var också med och titta. Vi tog en liten fika efteråt, MUMS!!! Sedan fick jag beställa min egen morsdag present!! "Du vet ju hur ringen ska se ut", sa Matte, och det är ju sant. Så på måndag hämtar jag mitt nya hängsmycke!!! Helen vet nog vad jag menar, hon har ett sådant också, men vi ska nog inte ha likadan text : )

Nu ska vi in i duschen, för vi är bortbjudna till våra grannar, ja, ja, jag vet, vilka grannar??? Men vi här ute på landet här grannar med 2 mils radie hahaha!!!

Ha en fortsatt trevlig pingstafton!!

"Carpe diem"











Ja hur mycket kostade det ??


Vilopaus

Kommentarer
Postat av: Helen

Trädgården kommer ju att bli kanon! Nu när jag tittade på bilderna kom jag på en kanonidé!!! Varför inte göra om det lilla röda huset till en gäststuga för en särskild person?!!! Nä, jag mår bra av att bo inne hos er!!! ihihihi!!!



Blir alltid nyfiken när du skriver sådär... Längtar till måndag!!!



Jag är verkligen "kär" i mitt halsband och jag hoppas att du kommer att tycka det samma om ditt! De är ju så himla snygga!



Ha en underbar kväll!

Kram

2009-05-30 @ 18:31:55
URL: http://skruttefia.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad spännande med erat nya projekt. Ska bli kul att se resultatet! Var nere på stan en sväng och lyssnade när musikskolan spelade. Såg tyvärr inte Emil, men de var himla duktiga. Underbara väder!!

Kraaam

Linda

2009-05-30 @ 19:56:31
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/
Postat av: Helen

Nu har jag gjort det som du inte tycker om.... Jaghar lagt in fler än ett inlägg på samma dag.... Ups....



Ha en skön dag!

Kram

2009-05-31 @ 10:09:22
URL: http://skruttefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0