VAD FORT TIDEN GÅR!!

Visst går tiden fort!?? Snart är det sommarlov!! Ja, det går faktiskt så himla fort, och bromsa kan man ju inte heller hihi!! Ja, vad har man gjort nu när man var ledig en extra dag hmhmh!!! På valborg var vi hos våra äldsta kompisar, Magnus och Anna. Nu var det så att Anna fyllde 35 år!!! Hurra hurra för världens bästa Anna!!! Vi åkte dit på eftermidda´n, jag, Matte och Rasse. Var var Emil!??? Han var med sin mormor och morfar i Varberg. Han älskar att vara där. Han har massor av kompisar och kiosken är rätt kul att cykla till : )

Vi grillade hos Magnus och Anna, jättegott!!! Sen satt vi och prata om allt från himmel och jord. Hos de kan man verkligen vara sig själv, inte vara redig, inte vara märkvärdig, bara sig själv.... Mycket skratt blir det också : ) Tack för ni finns!!!

                                                                            
                 
Ja, första maj då?? Jag var uppe vid 06.30. Tog med en kopp kaffe till datorn och började jobba med fakturur. När jag var färdig var klockan runt 8.00. Då ni,,,,började det röra sig i sängen. Det känns så skönt ibland att bara få vara själv en liten stund, nu jobbade jag lite, men ändå.. Lite myspys, sen ordnade jag frukost ute till oss. Så himla gott att kunna sitta ute och äta.... Vi greja och dona här hemma, tvätta altan, plantera blommor.. På eftermidda´n åkte vi till Hoffsnäs, så jättemysigt!!! Kaffe och glass är inte fel!!! Kvällsmat??? Pizza från Dalsjöfors.

                                                        Se hela bilden

Igår var vi bjuda till Karolina och Peter Jolhage, underbara människor. Hade jättetrevligt!! Åt en supergod paj!! Karolina, glömde receptet : ) Satt och "tjöta" till klockan slog nästan 00.00. Då var det dags att cykla hem. Var var Rasmus?? Sov hos farfar och farmor så klart : ) De är grabbarna kompisar ut i fingerspetsarna hihi!!! Japp, vi tog cyklarna och började trampa... Vems kedja gick AV?? Mattes hahaha!!! Det var bara att gå, em det var inte så långt. Det tog ca 30 min genom mörkaste skogen...

                                                                               

Idag har jag och Matte varit hos min mormor Asta som fyller 83 år idag!! GRATTIS!!!! Min morbror Lasse var där också. Vi satt och prata om allt!!! Känns bra i hjärtat när man har varit och hälsat på mys-mormor!!!


Min goá mormor, härligt att kramas!!!

Ha det gott alla nära och kära!!

"Man vet mindre än man anar"

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som att du haft en msig och skön helg! Visst är izorna i Dfs goda!? Köpte ni från den på torget? De har en kebabpiza som är helt otrolig...

ilken gullig mormor du har!! =)

2009-05-04 @ 19:35:32
URL: http://lindasverkstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0