Hej vad det gggåååårrrrrrrrrrrr!!!!


Lite lyxigt är det allt att ha en alldeles egen pulkabacke utanför huset :) Inte jättelång, men grabbarna har väldigt kul i den...pssst..Vi har det roligt oxå ska ni veta hihi!! Korvgrillning hör nästan till när man är ute i kylan. Vi bara ÄLSKAR det!!!

Nu drar det ihop sig att börja jobba....Fast jag längtar till en vardag om jag ska vara riktigt ärlig. Längta till helgerna, lördagsgodis, lite gott att äta och dricka :)

Grabbarna bara älskar att vara ute och "bösa" i snön!!!

                       

Här åker grabbarna nere vid lagår´n och i vår backe. Full fräs!!!! Gissa om det går undan?

Ja, efter en stund i backen blir man ju hungrig....på korv!!! Korvexperten Matte har full koll :)


I lördags fick vi besök av Johan, Elaine och deras go´a son Mio. Grabbarna är helt saliga när Mio kommer. De gör verkligen allt för honom hihihi!! Istället för att slänga sitt duplolego, slog Rasse in det till Mio....gulligt!!!!


Vi här i Årebo hoppas att snön ligger lllllääännngeeeeee!!!

Nu ska jag ta tag i Mattes fakturor. Det blir en del under jul ändå :) Japp, det är bara att ta tjuren vid hornen!!!

Kram på er alla underbara människor och tänkt på att TA VARA PÅ VARANDRA!!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt ni ser ut att ha det!

Jag hoppas också att snön ligger kvar länge, länge till!

Och du, jag ska faktiskt ut och åka pulka ikväll! =)

Se upp i backen!!



Kram

2010-01-04 @ 11:56:07
URL: http://picsonly.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag saknar verkligen alla vinteraktiviteter... Blev så sugen här om dagen på att gå en lång vinterpromenad.... Pulka, skridskor ja allt det där är sånt som jag bara vill göra NU.... Får vänta....



Hätligt att ni har så mysigt på ert jullov och att nu verkligen tar vara på dagarna!!! Korv är ju supergott när de grillas ute!!!



Kram

2010-01-04 @ 17:32:22
URL: http://www.helenlarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0